Правила бронювання

Уважно ознайомтесь з даними правилами й умовами бронювання, поселення і проживання в готелі до початку оформлення заявки на бронювання. Відвідуючи, переглядаючи або використовуючи наш веб-сайт і / або здійснюючи бронювання, ви підтверджуєте, що прочитали, зрозуміли і погодилися з нижче описаними правилами й умовами. Здійснюючи бронювання, ви приймаєте та погоджуєтесь з порядком скасування замовлення, правилами чинними в разі незаїзду, дострокового переривання заїзду та з усіма додатковими умовами і правилами Готелю, які можуть застосовуватися до вашого бронювання або під час проживання.

1. У Правилах бронювання вживаються наступні основні поняття в такому значенні:

• готель — садиба «Лапландія»;

• турист — фізична особа-споживач, який замовляє і купує готельні послуги для власних потреб;

2.1. Замовлення готельних послуг здійснюється шляхом заповнення і відправки туристом заявки на бронювання. Всі відомості в заявці, які вносить турист, повинні бути достовірними.

2.2. За наслідки, що виникли в результаті запису неправильних даних у заявці, відповідальність несе турист.

2.3. У разі, коли адміністратор готелю не може зв’язатися з туристом протягом 5 годин з моменту отримання заявки, вона вважається не наданою.

2.4. Замовлення вважається завершеним після оплати його туристом не пізніше терміну, зазначеного готелем.

Оплата туристом замовлених готельних послуг є згодою та укладенням договору з готелем за нижче вказаними умовами:

3.1. Бронювання готелю номера відбувається шляхом подання туристом заявки і здійсненням ним передоплати вартості проживання;

3.2. При бронюванні безпосередньо в готелі туристами здійснюється передоплата:

— в зимовий сезон (з 28.11 по 01.04), вихідні та святкові дні – в повній вартості проживання;

— в інші періоди на термін 2 доби і більше – в розмірі 50% загальної вартості проживання;

— бронювання на 1 добу не проводиться.

3.3. При бронюванні на термін 2 доби і більше оплата залишку вартості проживання проводиться при реєстрації в готель в повному обсязі відповідно до замовленого періодом проживання.

3.4. Несвоєчасна, неповна оплата вартості замовлених готельних послуг наділяє готель правом відмовити туристам в наданні готельних послуг.

3.5. Також при реєстрації в готель туристи сплачують туристичний збір у розмірі, встановленому чинним законодавством України.

3.6. Сторони погоджуються з тим, що в разі відмови та анулювання туристами замовлення, готелю завдається шкода. Розмір збитків дорівнює розміру передоплати. Попередньо сплачені кошти туристам не повертаються і направляються готелем на погашення збитків.

3.7. У разі скасування туристом не менше ніж за 45 днів (в зимовий сезон) і 21 день (в інші періоди) заброньованого і повністю або частково оплаченого їм періоду проживання, грошові кошти не повертаються, а оплачений період може бути перенесений на інші вільні дати (при наявності вільних номерів), але не пізніше 90 календарних днів зі зміненої дати заїзду.

3.8. У разі пізнього виїзду після розрахункової години поточної доби з 10:00 до 18:00 або раннього заїзду з 05:00 до 10:00 справляється оплата в розмірі 50% від вартості проживання за добу.

3.9. У разі прибуття туристів в кількості більшій, ніж було погоджено в замовленні на бронювання, готель може надати, але не гарантує надання додаткових місць.

3.10. У разі передбачуваного запізнення туристи зобов’язані в письмовій формі попередити готель про запізнення в термін не менше, ніж за 24 години до моменту заїзду для підтвердження бронювання на замовлений номер. Термін запізнення не повинен перевищувати 24 години.

3.11. Неприбуття всіх або частини туристів при відсутності письмового попередження про запізнення, так само як і перевищення терміну запізнювання, вважається анулюванням бронювання.

3.12. У разі несвоєчасного прибуття (запізнення) і / або дострокового виїзду туристів відповідно до узгоджених і оплаченими ними термінів проживання, перерахунок вартості готельних послуг і їх компенсація готелем не проводиться і є власним ризиком і відповідальністю туриста.

3.13. Готель не несе відповідальності перед туристами в разі відмови в наданні місць і готельних послуг у випадках, викладених в п. 3.9, 3.10, 3.11, 3.12 цих Правил.

3.14. Готель не несе відповідальності за незручності, які виникли з вини третіх осіб, наприклад тимчасова відсутність електроенергії, а також за незручності викликані тимчасовими ремонтними роботами.

3.15. У разі форс-мажорних та надзвичайних обставин, незалежних від однієї зі сторін, таких як природні катастрофи, страйки, військові дії або інших надзвичайних ситуацій, які не дають можливості надати послуги відповідно до домовленості, готель не несе відповідальності за прийняті на себе зобов’язання.

3.16. Готель несе відповідальність за послуги, які надає.

3.17. Турист зобов’язаний дотримуватися Внутрішніх правил проживання в готелі та пожежної безпеки.

3.18. Здійснюючи замовлення, турист дає згоду на обробку готелем його персональних даних. Персональні дані будуть використовуватися виключно в цілях реалізації замовлення, полегшення виконання наступних замовлень і відповідно до норм чинного законодавства України.

ЗАБРОНЮВАТИ